esmaspäev, 11. veebruar 2019

100 (hommiku)jooksu

Toon klassika tagasi (kes veel mäletab, siis Liina jooksis ka kunagi 100 hommikut)!

Ilmselt on minu hommikujooksuviha siin postitustes läbi kumanud, ma usun, et ainult Klari ehk vihkab hommikujookse veel rohkem kui mina ja mina vihkan neid ikka omajagu. 
Küll aga on elu jõudnud sellisesse kohta, et kui mul on õhtu, mida ma ei veeda koolis või tööl, tahaksin ma selle veeta Võimla saalis ja treenida jitsi või MMA-d. Samuti on neid õhtuid üldse väga harva, sest ausalt, kui ma olen veetnud 4-6 tundi koolis ja lisanud sellele 6-8 tundi tööl .. no ei taha minna pärast seda veel trenni. Sesmõttes respekt kõigile neile, kes seda teevad, aga mina pole üks nendest. 

Seega leidsin endale lahenduse, mis ühest küljest on väga loogiline - hakkan jooksma hommikuti. Ja kuna siiani see hommikujooksurlus pole väga vilja kandnud, hakkan seda ka üles pildistama ja siin jagama. Kontrollsüsteem või midagi taolist. 

Eesmärgid - vaadata järele, kas ma tõesti olengi võimetu hommikul madala pulsiga jooksma või on see treenitav (sest praegu on nii, et sama tempo juures hommiku- ja õhtujooksu pulss erineb ca 10 löögi võrra). Samuti on see hea variant lisada veidi kardio-aktiivsust oma ellu, isegi 15-20 minutit on ju parem kui mitte miski, eksole? Ilmaga harjumine on ka lisapluss, sest praegu ma olen väga pirtsakas, et mis ilmaoludega ma üldse õue lähen. Tahaks selle harjutada selliseks, et igasugune ilm on okei, suurem takistus on alati minu peas. 

Loodetavasti ei pea paika vanasõna, et "hommikujooksu tehes võid vähemalt kindel olla, et päev enam hullemaks ei lähe!" 

Hoidke pöialt! 

1 kommentaar:

Klari ütles ...

Höhöh :D Ma sain tegelt suvel teada, et ma ei vihkagi hommikujookse nii palju, kui ma arvasin. Aga ma muidugi käisin hommikuti jooksmas ka... kolm korda?

Minu päevakavasse selline asi üldiselt ei mahu, sest ma ärkan niigi kell 6, et tööle minna.