neljapäev, 4. jaanuar 2018

#uus aasta, vana mina

Hakkasin juba tükk aega tagasi eelmise aasta kokkuvõtet, aga mul hakkas piinlik. Kui kunagi antakse välja auhinda "inimene, kes teeskleb spordiblogimist", siis ma võin selle endale võtta. 
Saate aru - ma jooksin eelmisel aastal kokku ainult 360km. Ma küll tean, et terve jaanuar ma paranesin pimesooleopist ja keskendusin tunduvalt rohkem jitsile, aga MISASI see on? Ma päris ausalt ei tea, kuidas on see võimalik, et ma oma 10km JA 21km rekordid ära uuendasin või et ma need distantsid üldse läbi jooksin sellise olematu treeningu pealt. Mõtle, mis võiks saada, kui ma päriselt treenima hakkaksin? Like whaaaat. 

Sellega seoses aga uus aasta on päris hästi tulnud - ma ei teagi, kas kõik see teraapia mõjub või lihtsalt on korralik new year, new me peal, aga ma tunnen uut energiat ja uut tahtmist päriselt asju korda saata. Muuhulgas lähen ka esmaspäevast uuele tööle, kus ma hakkan tegema täitsa uut ja tundmatut asja, väga mugavustsoonist väljas. NII PÕNEV! 

Aga spordiaasta, okei - mul on tegelikult isegi paar eesmärki-lubadust, mida tahaksin täita. 
"kas juba on uus aasta?"

1. Saada jitsis sinine vöö - aeg on käes. Teeme ära, areneme ja käime trennis ja oleme asjalikumad kui varem. 

2. Joosta vähemalt poole rohkem kui eelmisel aastal. Ideaalis võiks see koormus ikka päris palju suurem olla, ma üritan endast kõik anda, et endale mingisugune mõistlik trennikava kokku panna, kuigi see tähendab ilmselt püstivõitlusest loobumist :( 

3. Hakata korralikult treeningutel järge pidama. Nagu - vaadake Margiti aastakokkuvõtteid, ma tahaks ka nii asjalik ja põhjalik olla. Ja ma võin vähemalt sellega algust teha, et märgin trenne üles ja teen nende kohta märkmeid. 

4. Kui kilomeetrite kogumine läheb hästi ja tervis alla ei anna, registreerin mais end ka Tallinna maratonile ära. Tulgu, mis tuleb, ma tunnen, et on aeg see vähemalt katsumusena ära proovida, aga kuna ma eelmisel korral lasin päris korraliku summa raha raisku, siis sel korral ma ootan kuni olen veidi kindlam, et see eesmärk päriselt tehtav on. See tähendaks ka seda, et omajagu kilosid tuleb alla võtta ja päriselt jooksuvormi saada. Mitte selleks, et mingit superaega joosta, vaid et rajal mitte ära surra :) 


1 kommentaar:

Margit Partei ütles ...

Ah, mis mina. :D Minu kokkuvõtete eest teeb suure osa tööd ära Sportlyzer. See on mul Garmin Connectiga syncitud, iga nädal vaatan kõik üle ja graafikud joonistab see ka ise. Aasta lõpuks mängin natuke numbritega Excelis ja ongi kokkuvõte valmis. :D

Maraton, jeee! Jätkuvalt võiks koos trenni teha vahel. Ma hakkan peagi vaikselt nädalavahetuse pikkade jooksudega pihta, oled teretulnud liituma. :) TYSKis on ka punt, kes üpris regulaarselt hästi rahulikke pikki jookse/matku nädalavahetuseti teeb.