pühapäev, 16. juuli 2017

Ega närv pole Sharm el Sheikh, kuhu minna.

Ma aeg-ajalt ikka mõtlen, et ma vist olen keskmisest suurem ärrituja, eriti trennisituatsioonides. Tihtipeale ma lähen enda peale pahaseks, sest ma ei jookse piisavalt kiiresti/ei saa jitsis tehnikat selgeks/ei jõua lõuga tõmmata jne-jne. Aga täna ma sellest rääkida ei taha, pigem toon välja paar suurimat ärritajat, keda trennisaalis kohtan, äkki oskate samastuda :) 


  • hilinejad. See on alati rühmatrennides minu suurim pet peeve. Kui sa juba tuled ja tead, et jääd hiljaks, miks üldse tulla? Muidugi selle mündi teine pool on see, kui ma ise hilinen, siis minul on ju väga tähtsad põhjendused, miks see täpselt nii on. Enda õigustuseks võin öelda, et ma olen trenni hilinenud aastate jooksul täpselt ühe korra ja ühe minuti, sest (I kid you not) ma unustasin oma trennirinnahoidja maha ja pidin Rademarist uue ostma :D
  • tohmanid jõusaalis. Peamiselt mõtlen ma neid idikaid, kes teevad kükipuuris biitsepsitrenni (ma tahaks öelda, et see on nali, aga ma olen seda nii palju näinud), aga ka neid, kes iga seti vahepeal 10 minutit moblas istuvad ja masinaid kinni hoiavad. Loomulikult neid sette on kaheksa, mida nad peavad ära tegema. Erilised lemmikud on need, kellel on sõbrad kaasas, kellega bromance'i jutte rääkida ja üksteise trenni filmida. 
    Ma kujutan ette, et mu tüdinenud nägu on sama nagu kuulamise nägu :)
  • liiga ilusad inimesed. See on minu enda ebakindlus muidugi, mis räägib, sest ma olen lihtsalt kade, et on olemas tüdrukuid, kes saavad casually kanda pükse, mis on minu aluspesust väiksemad. Nende päevitus on alati on point, meik särab ja loomulikult on nad imelises vormis. Küll aga meeldib mulle neid vaadata, kahe teraga mõõk :) 
  • ninatark. Mulle endale on küll vaid paar korda küsimata nõu jagatud, aga see tekitas minus tunde, et ma ei lähegi tagasi. Ilmselgelt kui ma modifitseerin harjutust, siis see on põhjusega, mitte selleks, et ma olen idioot. Äkki mul on mõni tervisehäda (khm,khm, põlv) ning mu harjutus on füsioga läbi räägitud. Andestage, kui ma ei usalda väga kutti, kes näeb välja, nagu ta poleks elus ühtegi kükki teinudki. 
Õh. Mul hakkas kohe nüüd parem ja korraks ka halvem, kui mulle need tüütused meelde tulid :D 
Kas sul on keegi-miski, mis sind trennitades häirib? 

Ahjaa - vähemalt ühe korra olen ma ise olnud täielik jobu, kui ma otsisin kummilinti ja võtsin selle rahumeeli ühelt teiselt tüdrukult ära, sest ma mõtlesin, et see lihtsalt vedeleb keset põrandat. Vabandasin ja andsin tagasi, vahepeal juhtub ka parimatel :) 

Kommentaare ei ole: