reede, 4. november 2016

Oktoobri kokkuvõte

Juhuhu, teine postitus nädalas - say whaaaat ? (mul isegi ootavad kaks raamatupostitust kirjutamist, ma tean, et te hoiate kõik hinge kinni).


Niisiis - oktoober on esimene kuu, kus Polarilt ei saa adekvaatset tagasisidet, sest suuremat osa trennidest sealt lihtsalt ei leia - ma ei saa seda kasutada ei jitsis ega püstivõitluses. Püstivõitluses isegi saaks pulsivööd kanda, aga kella kindlasti mitte ja kuna liikumisulatus on nii suur, ei oleks see saadud info nagunii õige. Pole viga, saame hakkama :) 

Soh, mida ma siis korda saatsin? Käisin peaaegu igas püstivõitluse (sildistasin selle MMA-ks, kuigi päris õige see pole) trennis (üks jäi vahele, sest väisasime Tallinnas Bill Bailey esinemist) ja oskan nüüd igasugu kehaosadega teiste inimeste kehasid lüüa. Tehniliselt laguneb kõik muidugi kohe, kui pean tegema rohkem kui ühe löögi järjest ja/või teine võib vastu lüüa, aga see on äärmiselt lõbus. Vabandan ikka iga löögi eest, mis märki tabab, aga sisimas olen päris uhke ka :) löökide osas mulle isegi tundub, et on enamvähem, aga kaitsta ei oska ma end kohe üldse, mistõttu olen saanud paar lööki otse ninasse (ja paar tükki otsaette, sest ka teised ei oska sihtida) ja see on alati superhuumor olnud. Küll aga on see trennitsükkel toonud kaasa selle, et sõna "varjupoks" tekitab minus väikse okserefleksi (kui keegi ei tea, siis varjupoks tähendab seda ,et sa kujutad ette, et sul on vastane ja teed tema vastu lööke ja kaitset, näeb välja, nagu suvaline kargamine) - mul on lihtsalt tunne, et ma näen välja, nagu mul oleks mingi häire: hästi keskendunud näoga kargan ringi ja vehin käte-jalgadega. 

Oktoobrisse mahtus ka kolmenädalane jõuksitsükkel, ideaalis oleks pidanud neli nädalat olema, aga kuna ma suutsin enda kõhulihase ära tõmmata, jätsin sel nädalal jõuksis käimata. Tavaliselt asjatan nii, et neli nädalat teen jõuksis raskeid asju ja viies nädal on kas täielik puhkenädal või kergete raskuste nädal. Siiani tundub nagu toimivat, kuigi jah, keha on väsinud. Kuna teisipäeviti on mu tööpäevad nii pikad, et sinna trenn kuhugi ei mahu, ei loe see minu jaoks puhkepäevana ning tahaksin teha vähemalt ühe nö päris puhkepäeva veel, pean mahutama viie päeva sisse 5-6 trenni (oleneb, kas saan jitsi teha või mitte), mistõttu esmaspäeviti teen nii jõusaalikülastuse kui püstivõitluse trenni ära. Paar aastat tagasi oleks see juba liiga suur koormus olnud, aga praegu tundub klappivat ning pigem jõusaal aitab toestada muid treeninguid. Vahva värk. 

Kaks korda käisin jitsimas ka ja see oli nii lõbus, kuigi mõlemas trennis sain võõrastelt jalaga pähe (!!) - ning kuigi eile oli juba november, siis see jits oli lihtsalt niiii tore, et ma pean sellest rääkima: me õppisime mööduma nii rõvedal moel, et sa surud oma õla teisele inimesele kõhtu ja surud kõik õhu temast välja ja tal on nii ebameeldiv, et ta lihtsalt laseb mööda. Vähemalt minul oli nii rõve olla, et ma tahtsin surra :D küll aga on viimasel ajal jitsi suurim lõbu soojenduse ajal, kus me teeme kukerpalle, mille ajal teise inimese endale sülle tõmbame ja ära kägistame. #parimsportever

Jooksma läksin ühel korral ja sörkisin rahumeelselt 4 kilomeetrit. Nüüd ka viimane arst ütles, et joosta küll nüüd ei tohiks, nii et ma ei jookse. Õnneks ilm aitab ka kaasa ja saan rahumeeli lombakas olla. Ausalt öeldes ma jooksmist isegi väga ei igatse praegu, sest mul on seal ikka sakkimislevel üle 9000 ja ma ei taha teha kogu aeg asju, milles ma halb olen :D 

Veidi numbreid ka: 

Kokku 23 trenni ja üle 28 tunni
Samme tuli kokku 585 305, kilomeetreid 330.
Põletatud 675 45 kalorit, trennidega 2659 (ehk siis tegelikult palju rohkem)


Kommentaare ei ole: