pühapäev, 29. märts 2015

Nädala kokkuvõte 23-29.03

Nonii, sel nädalal tegin vähe teistmoodi - trenni tegin kolmel päeval, aga iga kord topelt. Ilm keeras kehvaks, nii et kolisin tagasi siseruumidesse - jee, MyFitnessi ülerahvastatud garderoobid ja treeningsaalid! 


Teisipäeval tegin hommikul ühe BodyVive'i, mis oli üllatavalt tore. Treeneriks oli Maarja Jõgi, kes on väga energiline ja meeldiv neiu. Trenn ise polnud raske, alguses sai kerge aeroobikaga pulsi üles ajada ja siis väike jõuosa otsa. Õhtul läksin jitsima VÕIMLA edasijõudnutega, tegelesime nö kilpkonna-asendiga, et kuidas hoida paremini tasakaalu, kuidas ebasoodsast olukorrast parimat võtta ja kuidas rünnates peale jääda. Olin sel korral paaris ühe uue neiuga ning sain tunda, et olen temast isegi veidi üle, jess - aga seda ainult seni, kuni ta mulle peaga vastu nägu lõi. Mul läks silm veidi siniseks :D Üks kummaline-kummaline hobi.

Kolmapäeva alustasin BodyBalance'iga, see uus kava mulle eriti peale ei lähe. Kõige esimene lugu kavas on muidugi väga tore, ma laulsin vaikselt kaasa, kuigi see ilmselt ei lasknud mu tšakratel korralikult avaneda. Selle kava lõpus on 10 minutit lihtsalt lamamist, mis minu jaoks on väga igav ja kasutu, edaspidi annan ilmselt treenerile teada ja hiilin vaikselt varem ära. Pärast venitusi läksin oma elu esimesse spinningusse, mida andis Egle Villik, kes mulle on igas trennis meeldinud. See polnud mingi erand selles suhtes. Kohale jõudsin loomulikult viimasena, mis tähendab, et mulle jäi ratas täpselt treeneri ees - ei mingit viilimist! Alustuseks saime teada, kuidas ratas enda järgi paika sättida ja millele tähelepanu pöörata ja siis tuli 50 minutit korralikku uhamist. Minul igatahes higi voolas juba teise-kolmanda laulu ajal, aga enesetunne oli kogu aeg püsivalt hea, ei olnud sellist "hing paelaga kaelas" tunnet, nagu mul tihtipeale joostes tekib. Kui ajad klapivad, lähen kindlasti uuesti, nädala parima emotsiooniga trenn!

Reedel alustasin samuti kergemalt YogaFunc'iga. Uus kava on nagu vana kava, ainult kõhulihaste laul on kergem ja kätekõverdusi on rohkem. Enesetunne täitsa okei, kuigi veidi olin väsinud ja tegin kergemaid versioone asjadest. Pärast joogat jäin veel edasi NTC-sse, mis oli mu suurim viga, sest ma ausalt ei vihanud vist isegi kehalise kasvatuse tunde nii palju, kui seda trenni. Tagantjärele rahuliku pilguga vaadates saan aru, et see oli rohkem minu enese vastu suunatud viha, sest mu keha ei jõudnud enam järele - tunda hakkas andma vana seljavigastus, mis tähendas, et toenglamangus sain olla ainult piiratud aja; seesama vigastus mõjutas ka vasakut õlga, mis tegi raskeks kõik kätekõverdused ja muud asjad, mis hõlmasid käsi. Lisandus veel see, et sellest sai millegipärast väga hüppav trenn, mida (olen ehk paarkümmend korda maininud) ma jälestan, sest mu aju kuidagi ebamugavalt hüpleb kaasa ja tekitab pearinglust. Ühesõnaga, trenni idee oli HIIT-ringtreening, aga mina ei jõudnud sel korral lihtsalt piisavalt kaasa rühkida. Tegin oma võimetele vastavalt ja tilkusin higist põranda märjaks küll, aga ma olin hiljem päris pettunud ja vihane. 

Nädalavahetusel olin ühe päeva pikalt tööl ja täna tühistasin trenni ära, et veeta oma teisepoolega kvaliteetaega. Kokku tuli kuus trenni, mis on minu kohta suht palju, aga samas kaks neist olid väga kerged ja leebed. Pealegi, kui aega ja jaksu on, võib vahepeal topelt teha küll. 

Nädala film: "Ex_Machina" - keskmisest põnevam sci-fi ja robotifilm.
Nädala muusika: Sage Francis "The Place She Feared Most" 
Nädala toit: maapähkli-banaanijäätis (enda tehtud loomulikult)

Kommentaare ei ole: